Business Organizer

Ben je toe aan die volgende stap om jezelf en je bedrijf te professionaliseren? Stuur vrijblijvend een bericht en ik bel je terug!

  • Aantrekkelijke werkomgeving zorgt voor meer creativiteit
  • Gestructureerde werkomgeving helpt je tijd te besparen
  • Efficiënte werkomgeving helpt je focussen op wat echt belangrijk is
  • Veilige werkomgeving geeft rust en ruimte

Fysiek opruimen van het kantoor/magazijn

Heb je nog kasten vol met spullen waar je geen tijd voor hebt om die door te spitten? Werkt de meerderheid thuis en twijfel je om kleiner te gaan bedrijven, maar heb je nog een voorraadhok waarvan je de helft niet meer gebruikt, maar toch de ruimte denkt nodig te hebben? Of wil je een clean desk policy, maar weet je niet waar je moet beginnen? Ik begin graag aan jouw bureau, ladekast, archiefkast, vergaderruimte, voorraadhok, kantine of je complete kantoor!

Fysiek opruimen

Voorraadbeheer

Is je bedrijf te klein voor een office manager, maar heb je eigenlijk wel iemand nodig die het voorraadbeheer rondom kantoorartikelen structuur geeft? Of ben je een (beginnend) bedrijf met een kleine inventaris en zoek je iemand die alle voorraad op een efficiënte manier kan indelen? Of heb je een hoop (reserve) sleutels waar je niet weet wat je er mee moet doen, ik wil je graag helpen bij het labelen en veilig opbergen.

Voorraadbeheer

Helpen bij de fysieke/digitale administratie

Ik kan je ook helpen bij het creëren van overzicht in je taken en administratie en samen een pad uitstippelen naar het beoogde doel. Daarbij wil ik ook graag helpen bij het managen van je mailbox of het digitaliseren van je administratie. Ik heb ervaring op het gebied van het structureren van HR-, sales- en de financiële administratie en kan jou goed helpen bij het maken van keuzes.

Administratie

Verhuizen

Ga je binnenkort met je bedrijf verhuizen en weet je niet waar je moet beginnen, ga je kleiner zitten of juist groter en weet je nu al dat je afscheid moet nemen van veel spullen? Vaak heb je met een verhuizing weinig tijd en moet alles snel, of denk je dat je die beslissing wel maakt bij het uitpakken. Ik help jou bij het maken van keuzes en zorg dat alles vóór de verhuizing en ná de verhuizing op z’n plek komt. Op de dag van de verhuizing ben ik graag aanwezig om te helpen coördineren waar de dozen naartoe mogen en zorgen we die dag dat we al een begin kunnen maken aan het reorganiseren.

Verhuizen

Tarieven

Voor zakelijke klanten geldt een ander tarief. Ik kom graag bij je langs voor een kennismakingsgesprek en samen maken we een stappenplan en daaruit volgt mijn offerte.